Sergio Ortega define a CURACION DE CONTIDOS como a capacidade por parte dun sistema o dun ser humano de atopar, organizar, filtrar e dotar de valor, relevancia, significatividade, en definitiva, de utilidade o contido dun tema específico que procede de diversas fontes (medios dixitais, ferramentas de comunicación, redes sociais…)..
Esta curación e crucial
para non saturamos nun exceso de información e poder distinguir a información
relevante da non relevante. As ferramentas para a curación de contidos permiten
filtrar e organizar a información, por exemplo, a tecnoloxía RSS que permite
realizar subscricións especificas a sitios concretos cando estes teñan novos
contidos.
Algunhas das ferramentas a utilizar son o FEEDLY( que
utiliza a tecnoloxía RSS) e o SCOOP.IT(
agrega publicacións web de interese)
O feddly permite estar o tanto de todaLas novidades dos nosos sitios web de referencia, so con seguilos, e permite agrupar as fontes de
información e organizalas para unha mellor lectura de contidos. Un exemplo do meu feedly:
O scoop, it permite acceder a contidos web e permite a un
usuario agregar as mellores páxinas web referentes a un tema, reunilas baixo un
formato de "xornal”. Uns exemplos do meu scoop.it:
Traballando con elas, puiden ver cal eras as VANTAXES e DESVANTAXES de cada unha.
Por exemplo, no feedly e moi útil organizar as nosas subscricións
ás paxinas por categorías, a desvantaxe e que hai algunhas paxinas que non
posúen a tecnoloxía RSS e por tanto, non existe a opción de subscribirse.
O scoop.it permite acceder a moita información( paxinas
web, blogs, noticias) relacionado co "tópico"( categoría) elixido, pero aínda así
a desvantaxe e que resulta demasiada
información e temos que filtrala de novo “manualmente”
No hay comentarios:
Publicar un comentario